börjar skriva blogg igen...

2009-08-19 @ 18:39:10
hoppas de går bättre den här gången xD.

Men iaf, ställde klockan på 9 idag, eftersom att skolan börjar i morgon- så att man vänjer sig  med att gå upp lite tidigare.
Vid en halv 10 så gick jag o mamma ner till mormor o sen gick vi över till gmormor o fikade!
Efter de så gick vi till apoteket o sen till affären o sedan hem.
Vid en 1 så blev de o va med Malin =). Vi gick till affären o köpte lite godis och satte oss på en bänk i skuggan och pratade.
Sen gick vi hem till henne, där vi tänkte baka, men dom hade inge ägg så då fick vi gå hem till mig o baka ist.
Vi gjorde två st kladdkakor, för att den första blev som en chokladkaka.
Det gick bättre med den andra :). Efter ett jag så följade jag med Malin en bit för hon skulle hem och äta!.
Så nu sitter jag här.


I morgon börjar skolan igen. Samhäll på ullvi.

jaja, hej då =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0