hejsan!

2009-08-30 @ 14:37:41
Idag vaknade jag vid en 9 och kunde inte somna om!.
ajaaa. idag har jag inte gjort så mkt, städat lite o sånt!.
sitter och väntar på Mattias ska komma o hämta mig, för vi ska till
Näver med Sofi och Dennis. ingen aning om vad vi ska göra där..

Jag och Mattias sov hos pappa inatt, fast han va ej här :). så viiii myste.
Lagade mat till oss, De blev typ lax i ugn med sås, o potatismos.
O sen gick vi och bowla med basse, Dennis, Frida, Danne Och Ricko.
Fast jag kollade bara på!.

Vi skulle egentligen ha sovit här inatt också, men de blev ej så. För den personen
som pappa skulle ha sovit hos blev sjuk. så vi ska sova hos Mattias ist!.
Tror vi ska sova här i morgon ist..

Justja i går när jag skulle sätta i sladden till plattången i en kontakt. Så gick den sönder ;s
De blev typ en blixt :s. så nu fungerar den ej...

Lägger upp bilder som jag tagit nån annan dag.
Det gick inte och ladda in ibilderna till datorn.

Hejdå =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0