27 december

2010-12-27 @ 21:51:56
Idag så åkte jag, älskling och hans  fader till uppsala, så nu så ska älskling få cellgifter tills på torsdag. Robin har sovit heladagen och varje gång någon har väckt honom så har han sluddrat, hahah så söt :).
Ligger och kollar på CSI på 5:an och försöker bli trött så att jag kan få sova och komma närmare hemfärden.
Hoppas på att Robin orkar gå lite på stan imorgon innan cellisarna ska börja igen,  så att jag kan kolla lite på all rea som finns och kanske hitta något fint till nyår:).

Va på bio igår med syster och såg Narnia 3D, va väl helt okej, så får bli en bild på mig och syster där hon ser riktigt mumsig ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0