tjohoo

2010-12-15 @ 20:38:11
Älskling bjöd på mat från sorba idag :d världens godaste mat nästan :). nu tre timmar senare fortfarande propp mätt efter den delikata måltiden!! Försöker få in massa geografi i mitt lilla huvud, får ju knappt plats. Min älskling tar all plats:(. Robin sitter och glor på någon rolig film och Morris snuttar lite under täcket brevid mig..

Har massor kvar att göra i skolan fyra saker kvar, dock mindre än en vecka på mig..
Har geografi prov i morgon,matteprov och sen redovisning på svenskan på fredag, sen måste jag komplettera en liten sak i historian!!.

Min söta älsklings hår har börjat växa fram nu ser han ut som kiwi på huvudet!!!



hihi en liten gris


Kommentarer
Postat av: Anonym

Zorba*

2010-12-22 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0