;D

2010-02-23 @ 18:35:21
Glömde bort att skriva igår..

Igår; Blev ingen skola för mig, mensvärk... så va hemma och städade lite i köket och sånt!.
Sen kom Mattias hit ett tag och vi kollade på film <3. LOVE YOU
Ja sen hände inget mer intressant xD..

Idag; Missade bussen så fick vänta en timme till nästa, Så jag missade Personlighets- och självförtroendeutvecklingen. Men de gjorde inte så mkt :). haha!. Gick på alla andra lektioner, och vi
hade inget språk :). och sen blev provet som vi skulle haft igår flyttat tills på torsdag, skönt fast då har jag också matte prov.. Så skulle egentligen behöva plugga nu, men har ingen ork ;s. inge bra!.
Senare så tror jag att jag ska sova hos Mattias <3,  om han inte hör av sig för sent.

Nu ska jag försöka plugga matte. Fast jag vill baka scones!. haha måste kolla på receptet xD.
HEEEEJS :)



Naaw min lilla sötis :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0