Fight for this love

2010-02-25 @ 18:38:01
HELOJsan

Igår: skolan, missade halva matten igår för att alla ettor skulle kolla på "den röda tråden" så de va skönt iaf!. Och den va roligt. hahahah. Fast vi fick sluta ca 45 minuter senare, men de gjorde inte så mkt för då fick vi ta 16 bussen. haha. Mkt skönare med den bussen!

Och när jag kom hem så va jag tvungen att plugga matte... Men fattade nada! Så gick ner med Sofi och solade :). sköööööööööööönt. sen blev de hem och försöka sig på matten igen och de gick ju inte bättre nu heller. haha. Vid en 8 så åkte jag på boxercise :). me like!.  Sen åkte jag och sov hos min sötis <3


Idag: Skoola, hade prov i spanska, gick ju super (Y). skulle ha haft prov i matte också. Men Sofi övertalade Barbro om att vi skulle få göra de efter lovet ist :). såå jaaa. Nu efter skolan har jag inte gjort så mycket. Plockat undan saker på rummet och kollat på ett avsnitt av The legend of the seeker <3.

OOOOCH JAG FIIICK TILLBAKA MIN ÄLSKADE MOBIL IDAG:) 




hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0