hoppas de går nu då. haha

2010-02-21 @ 17:33:55

Hade tänkt att börja blogga lite smått igen :) Hoppas de funkar nu då. Haha!
Idag har jag städat på rummet, dammsugit torkat golven och sånt :). Sen bakade jag
en sockerkaka, den blev god!. Och mamma köpte semlor. mums!
Har setat och kollat på avsnitt av både The legend of the seeker och The vampire diaries,  det är
as bra:) haha!. Lite senare kanske jag sover hos pojken :)

Igår så fyllde Sofi år!. Så va med henne, Elin och Elins kille. Vi åkte lite pulka eller jag och
Sofi gjorde, Elin och krille är tråkiga. haha. Sen kollade vi på film sen trallade jag hem och sov.

På torsdag är det matte prov!. Så den här veckan blire att plugga matte. Inte så roligt. haha

jaja hejdå :)


Kommentarer
Postat av: M

SÖÖÖT DU ÄR!!!

2010-02-21 @ 21:31:00
Postat av: malin

wuuh linda is back on track :D

2010-02-25 @ 21:47:01
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0