hehe

2010-07-28 @ 20:51:26
Jag har varit upptagen med massa annat därför jag inte skrivit! :D

I lördag så åkte jag, Robin, Hans moder och c/o till high chaparral.
Orkar inte skriva så mkt om det så det kommer bilder ist :D
Vi kom hem i tisdag och så blev det sängen på dirren..

Och idag så åkte jag, robin och hans moder vid en 8 där vi först åkte till sjukhuset,
där älsklingen skulle röntga sitt lår!!!!!!!!!!!!! Och sen åkte vi till stan och shoppade upp all min
lön :( :d köpte två par skor, ett par högklackade och ett par låga. sen en jävla massa armband, shorts, tights,
en bh, trosor, diadem, tröjor  och sen massa saker min lilla älskade Robin :D Ochhh sseeen åt vi friterade rääääkor:D..................

High chaparral !



My little loveboy




Jag älskar dig om jag älskar dig mest av allt <3













mums




påvägen hem..

nu orkar inte lägga upp flera :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0