2012-04-10

2012-04-10 @ 18:48:27
Igår så tränade jag och sen gjorde jag inte så mycket mer haha, kollade på big brother osv.. Idag så var det skola igen! faktiskt ganska skönt, men jobbigt att gå upp tidigt! Vaknade tjugo över 6 en timme innan jag skulle upp och då var jag pigg, men orkade inte gå upp då så jag somnade om och vaknade kvart över sju och då va jag trött ;s. Började skolan halv 10 och slutade tio över 1, skön dag! Mitt schema är as skönt, bara på måndagar och fredagar som jag slutar halv fyra, annars så slutar jag tidigt som idag, på onsdag imorgon så slutar jag tjugo i 1 och på torsdagar slutar jag kvart i tolv, såå skönt!. När jag skulle gå till bussen så regnade det, hade bara skinnjacka, ingen luva eller paraply så blev jätte blöt, haha inte kul.. Efter skolan så har jag inte gjort så mkt, känt mig snurrig i huvudet hela dagen och mått illa och haft mens- och träningsvärk! Badat har jag gjort iallafall! och i kväll så är det desperate housewives. BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0