2012-04-11

2012-04-11 @ 20:55:30
God kväll!
Efter skolan idag så gick jag hem till Robins bror Dennis där Robin var, skulle hämta min skåpnyckel som jag glömt hos honom, och passade på att kramas lite och klia han på ryggen. Då vi inte kommer ses förens nästa helg eller senare, åker till Rom på lördag natt:) lääängtar!! Kommer bli så kul. Hoppas bara att  det är fint väder, för justnu så regnar de där nere också som det gör här. När jag kom hem så tvingade mamma mig att gå till affären och handla så gjorde det, sen lagade jag mat, mos och köttfärslimpa från frysen. sen kollade jag lite på tv, och sen tränade jag :) kände verkligen inte för att träna men tvingade mig själv eftersom att jag inte mådde bra igår och struntade i det. haha. Har ätit kvälls macka för en stund sedan och sitter  nu och kollar på arga snickaren, väntar på att Greys anatomy ska börja. Ha en bra kväll, för det kommer jag ha! Somna skönt efter träningen kommer jag göra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0