2012-04-14

2012-04-14 @ 08:34:02
God morgon!
Inte skrivit på två dagar nu, så kände att det var dags. Ställde klockan på halv 6 idag så att jag ska vara trött idag lite mot kvällen så jag kan gå och sova ett tag innan jag måste åka till ullvi klockan 3 inatt, då vi åker till Rom :)
I torsdags så var jag i skolan och när jag kom hem vid ett så åkte mamma och jag in till köping då hon skulle hjälpa sin kompis med en sak, jag växlade även pengar. Sen åkte vi till kolsva och firade min gammelmormor som fyllde 89 år! där fick vi smörgåstårta :) Igår så gjorde jag inte så mycket, tvättade städade och sånt.
Idag så ska jag packa, plocka lite på rummet så det är fint sen när jag kommer hem igen. Kommer nog inte skriva förns om en vecka när jag kommer hem igen, då kommer det massa bilder också!
Bilder från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0