How deep is your love

2012-04-06 @ 12:44:42
Glömde lägga upp bilden på farmors kista, som va så fin!!
Just nu så är det påsklov iallafall :). sköönt!! hade högskoleprov i lördags.. gick ju inte bra haha. Matten va skit svår, tal som man aldrig har sätt förut.. Sitter hemma hos Robin nu, han är och jobbar. Tänkte gå ut och gå/springa idag också som jag gjorde i förrgår, men nu så snöar det! så ja.. Så fick gjorde massa olika styrkeövningar hemma istället. Har sån sjuk träningsvärk i rumpan!
Imorgon så ska vi på påskmat hos moster m.familj, ska bli trevligt=). Har börjat kolla på första säsongerna av desperate housewife, som jag inte har sätt, så det har jag roat mig med på lovet..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0