2013-08-06 @ 10:00:00
Skrev ett långt inlägg men sen gick det bort....... Idag så är jag ledig men ändå så vaknar jag tidigt 07,00. men det är nog bra ändå eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon. Har än så länge plockat undan lite, diskat och dammsugit. Håller på o tvättar köksmattan i badkaret:). Men tar just nu en paus från städningen och kollar på våra bästa år. Maria har fått mig att börja kolla på det igen.... Får väl se vad som händer idag blir troligen att åka till slagsta och äta glass som alla andra gör, typ det enda man ser på facebook och instagram. Efter jobbet imorgon så ska jag, emil, nadja och kim ta tåget till Luleå som går 16,15 och kommer fram 07,00 så kommer spendera många tiiimmar på tåget denna vecka. Men vad gör man inte för att få gå på älskade farfars begravning <3. Efter begravningen som är klockan 10,00 på torsdagen så ska vi väl gå runt på stan tills tåget hem går vid 19,00. kommer hem vid tolv på fredags morgonen sen jobb dagen efter haha. kommer vara död!. tur att vi har sovkupé på vägen till luleå så man är pigg på begravningen, Blev ett långt inlägg idag.
Köpte nya tallrikar o så :) äntligen som jag längtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0