föör mycket shopping

2013-08-21 @ 19:40:00
Idag så blev det skola, hade lite praktiska övningar där vi fick sätta dit en kateter på en manlig docka, kolla blodtryck och blodsocker på varandra, och ta blodprov i en ven. :) sen fick vi skriva en jääävla massa en jävvla massa frågor... haha död i fingrarna blev jag. Sen slutade vi tidigare eller ja när man blev färdig :) så drog till stan och skulle bara in o kolla på din sko.. men kom ut med två par klackskor sen gick jag in på epok och kom ut med en rund spegel och två ljusstakar.. Sen hem och laga hemlagade köttbullar:) mumsigt! Åkte till jysk och köpte äntligen min fin skänk :) + två kuddar till soffan.sen skulle emil in på Intersport och då gick jag in på kicks och köpte en ny torrschampoo och sen hm där det också fick följa med lite hem, två par jeans och en stickad tröja... så nu är man redigt pank.. tur man får pytte lite pengar på tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0