sommar och jobb

2013-07-18 @ 12:01:24
bor just nu ute i åsby, emil mor är på semester i en vecka så vi tog över deras hus så länge :). så skönt att bara kunna cykla till jobbet är ju hälften av vägen från köping till kolsva :). igår onsdag så var jag ledig så fick bli att ligga i solen men som vanligt så tar solen knappt på mig.... min enda lediga dag denna vecka... idag blir det ett jobb pass på 15-21 sen cykla hem :) och äta grillat - fläskfile och sallad med beasås, såå gott!!











grillat hemma hos mormor och morfar :)













blommar av min man :)



åkte till donken men Maria efter ett kvällspass och åt världens godaste glass mc flurry salt lakrits





mannen i huset






mums



puss på missen





cykla till jobbet kl 06.00 på morgonen







after work med sofia :)










köpte lite fint av sofia som hon gjort.



godaste sommarfrukosten, ryskyoghurt med jordgubbar









mooln




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0