20130503

2013-05-03 @ 14:19:27
Igår så åkte jag och Sofi in till köping en sväng och shoppade lite nytt, sen åkte vi och tränade som vanligt! haha Idag så vaknade jag vid 9 och åt lite frukost sen gick jag och tränade, idag var det sjuuukt varmt på gymmet. Dog nästan! Dammsugit har jag oxå hunnit med idag, äntligen säger jag! Kim har det så stökigt, haha. Idag fick det blir köttfärsås och makaroner sjukt länge sedan jag åt det och gott blev det :) Väntar just nu på att gå till jobbet, 15-21.
Nya träningsjackan och träningstightsen invigdes idag:)
Kommer bli snyggt när jag gått ner lite till :)
Såå snygg till shorts i sommar!
lite nödvändigheter :) Ska prova färga ögonbryna och ögonfransarna, så man kanske kan gå utan smink på jobbet.
sjukt snygg klänning, äntligen hittade jag en som sitter bra och är snygg
en vanligt tubtopp, tappade bort min gamla så var tvungen att köpa en ny, älskar den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen haru börjat blogga igen :D

2013-05-03 @ 15:56:32
URL: http://sofji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0