Dag 1

2013-05-29 @ 16:01:37
hej!!

Igår så bestämde jag mig att jag ska börja med LCHF - low carb high fat. så nu hoppas jag att jag ska gå ner ännu mera i vikt, minst sex kilo. idag så har jag tränat, solat och städat lite o lagat mat. Älskar att laga mat och bara göra nå på det man har hemma :) så idag fick det bli lax, spenatblad, champinjonet och ärtor med grädde i ugnen! Super gott :) resten av dagen så ska jag nog bara slappa. så skönt o vara ledig :). skulle ha velat test baka lchfbak idag. så jag vet vad jag ska baka för gott när jag fyller år :) fyller ju snart år, nästa lördag :))).



frkosten, turkisk yoghurt med valnötter o kokos. inge gott....














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0