Fullt upp

2013-05-06 @ 22:19:31
God kväller!!

idag har dagen gått i ett, fullt upp med andra ord. jobbade först 8-11 på smedjan, demensboende så det är helt annorlunda mot där jag mest är vilket är på ekliden två, där det är vanliga gamlingar, visst finns det äldre som är lite dementa där oxå men inte som på smedjan. haha men idag så var det iallafall lugnt där :). när jag jobbat klart där så drog jag till gymmet och körde ett litet pass, sen solade jag. Efterlängtat! behövde lite härlig värme.

sen hem o vila upp sig lite inför andra arbetspasset 15-20 och äta lite lunch vilket fick bli en två dagars gammal köttfärssås med massa grönsaker :)

När jag slutat andra arbetspasset, som oxå var lugnt och skönt

idag så hämtade jag ut ett packet från nelly. hade beställt en klänning som inte var som jag trodde, var tydligen full av paljetter... och ett par hög klackade skor som var sjukt snygga och ett par snygga tofflor. sen drog jag och emil ut och sprang två varv i skogen oxå, orkade mer idag:) så dagen har varit bra även fast jag har haft fullt upp!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0