14 dagar kvar

2014-12-19 @ 15:36:12
Snaaart är min lilla bebis här, känns så sjukt att det bara är 14 dagar kvar. Man har längtat så länge men ändå så har tiden gått så fort, 266 dagar har han legat där inne nu och gottat sig <3 Längtar så jag spricker tills han är ute och myser med mig. Vill ha ut han nu men ändå inte, helst så får han vänta till 1 januari. Börjar bli för jobbigt men denna stora mage nu, gör ont så fort man ska vända på sig i sängen, känner mig som en stor klump, haha! Längtar tills man slipper alla sura uppstötningar, speciellt på natten. Kan vakna och så känns det som att man ska spy så får man knapra massa novalucol som gör så att man mår illa.. Men nu är det inte lång tid kvar så bara att hålla ut :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0