16 dagar kvar

2014-12-17 @ 20:40:10
I söndags så bjöd vi hem Marcos föräldrar och brors son på lite adventsfika:) Gjorde en god saffranscheesecake som vi bjöd på, bjöd även på lite av julgodiset som jag gjort och glögg och julmust:) sen kom Sara och Fredrik förbi med deras lilla hund och lagade mat, fläskfile och klyftpotatis. En bra avslutning på veckan :)

Igår åkte jag med mor och Nadja till erikslund, Nadja handlade lite julklappar och jag köpte två hyllor till väggen i bebisrummet:) så älskling får sätta upp dom i helgen.

Idag var vi på ultraljud för att kollar om pysen har vänt på sig och det hade han gjort. skönt, slipper jag vara med om ett vändningsförsökt som jag läst gör oont.
Fick även veta på ett ungefär vad han väger, och det blir ingen liten bebis, 3.7 kg väger han cirka nu. så han kommer väga över 4 kg sen när han kommer ut. puuh. Kan inte tro att det bara är 16 dagar kvar till bf! tiden har gått så fort. Snart är han här, längtar ihjäl mig. Nu kan det få bli julafton och sedan Januari!

Efter att vi varit på ul så åkte vi till Skinnskatteberg och hälsade på Marcos farmor och sedan hans mor och far, där vi fick köttfärssås:) Ligger och kollar på julbak med dessertjuryn i sovrummet medan prutten spelar... Han har blivit en liten nörd nu haha.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0