21 dagar kvar

2014-12-12 @ 16:37:24
I tisdags så var hos bm, allt såg bra ut förutom att han inte har lagt sig med huvudet neråt, så ska på ultraljud den 17 dec och kolla om han har vänt sig till dess annars så kommer dom försöka att vända på han. Fy kommer nog göra ont, gör till och med ont när bm klämmer o känner på magen så detta kommer nog göra mycket ondare då dom kommer ta tag i hans huvud och rumpa ocj vrida på han.. Om det inte går att vända på han så blir det nog kejsarsnitt... Det känns ändå som att det vore skönt med kejsarsnitt, då slipper man ligga där o plågas med alla värkar, fast då får man ont efteråt istället.. ja vi får väl se hur allt blir.

I onsdags så var det föräldragrupp, där det pratades om förlossningen o så, lite små segt men bra för Marco så han fick veta lite :) efter föräldragruppen så åkte jag på nobelmiddag med jobbeg hemma hos kerstin där det bjöds på räktoast till förrätt, fläskfile och potatisgratäng och sen tårta:) rullade därifrån sen! såå god mat:)

Igår så gjorde jag och Nadja lite julgodis:) det enda som blev perfekt för mig var knäckfudgen, så gott!!! skulle kunna äta ihjäl mig på den. gjorde även nån skumtomtefudge, som inte blev så god. Smakade för mycket.

och idag så åkte jag med Maria och lilla Thyra till köping och handlade lite julklappar :) Nu är jag nääästan klar, har en kvar att köpa:) fick även bli en napphållare, en tröja och ett par byxor till lilla pysen:)







köpte en likadan tröja till lillebror Melker i julklapp:)



baksidan på byxorna, så söta.





Nadja gjorde pepparkaksmuffins





























Min nya bil:) hyundai ix35




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0