v.36 (35+3)

2014-12-02 @ 15:43:19
Varit hemma i två veckor nu och jag är redab uttråkad... En månad kvar av ensamhet innan lillen kommer ut. Man är trött och orkar inte göra nånting men ändå rastlös och vill göra nått, såå tråkigt... Saknar min fina man mer nu när man bara sitter hemma, tycker synd om honom som måste upp till jobbet varje dag :) Imorgon ska vi på den första delen av föräldrakursen så då får jag komma ut och göra nånting iallafall:) hoppas det blir roligt och man lär sig lite nytt.
Lilla bebisen ligger just nu och rumlar runt i magen, såå mysig. Vill bara att han ska komma ut nuu så jag får kramaaa han <3


hade på mig en "fotmask" i två timmar idag, hoppas den fungerar och mina fötter slipper vara så torra hela tiden.






Idag fanns det ett tuggummi i julkalendern, sånt som man jämt gick till kiosken och köpte när man var liten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0