56 dagar kvar

2014-11-07 @ 09:05:30
Börjar redan räkna ner dagarna tills pojken kommer, vill att han ska komma nuuu. Men lika bra han stannar där inne tills han är färdigbakad :). börjar bli jobbigt att vara så här tjock nu, speciellt när man ska sova. Sover som en kratta, knackar i hela bäckenet när jag ska vända på mig i sängen och gör så ont i magen ibland, inatt gjorde det sjuukt ont på vänster sida nere på magen. Men men bara 56 dagar kvar nu. Och 6 jobbdagar kvar, skaa bli så skönt att bara gå hemma och plocka med bebissakerna och sen börja julpynta :)

Igår var jag och mor till huset i hallsta och plockade och städade lite, en vecka kvar tills vi ska vara ute därifrån så vi har lite tid på oss att städa och plocka ihop det sista. känns skönt att inte behöva stressa, det känns så mycket i magen att man antingen jobbar, städar eller plockar. Blivit lite för mycket nu. Ligger och väntar på att tvättmaskinen ska tvätta klart så jag kan hänga upp tvätten och stoppa in ny tvätt och sedan gå och sova lite till innan kvälls jobb.



Mormor har stickat en söt liten tröja:)



och världens sötaste mössa, så liten och söt. Bebisen får nog åka hem med denna från bb sen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0