långledig

2014-11-18 @ 22:49:17
wihooo nu är jag äntligen "ledig", hade min första lediga dag från jobbet igår. Känns så konstigt när jag tänker på att jag ska inte ska jobba på över ett år. Men känns ändå skönt att få lite ledigt från mina gamlingar:) Igår bestod min dag iallafall åt att vänta på att det skulle komma nån och fixa så vi fick internet. Mellan 08.00 och 16.00 skulle dom komma. så jag gick trött upp innan åtta och klädde på mig och väntade.. Man vill ju inte ligga i sängen när det plingar på dörren. Men vid 13.00 så skriver dom till Marco att dom har varit här och fixat internet, fast dom ej hade det. Så då hade dom fixat det därifrån. så dom behövde tydligen inte komma ut.. Utan dom satte bara en tid ifall dom hade behövt komma ut. Smått irriterad blev jag... Inte så roligt att sitta och vänta och inte kunna göra nånting på flera timmar.

Ligger i den sköna sängen nu och kollar på tv med pojken, såå skönt att få ligga kvar i sängen när han ska upp och jobba på morgonen 😄


blev en liten dejt med middag och bio med mannen i lördags 😙



Dracula filmen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0