vecka 33 (32+0)

2014-11-08 @ 21:03:50
Och idag gick vi in i vecka 33:) är inne i en lite deppig graviditets period just nu, ooont, tjock och bristningar. Längtar tills man inte är så här tjock, känner mig som en stor flodhäst nu, och massa bristningar ovanför rumpan och på sidorna. Ja man kan inte må bra hela tiden, blir nog bättre när jag slutar jobba och allt med flytten är klart och man får börja pyssla iordning allt som har med bebis att göra:)

Idag har vi iallafall varit i huset och packat ihop det sista och städat i källaren och övervåningen. Även kört ett lass med saker hem till Marcos föräldrar som inte får plats här, så nu är det bara mellan våningen kvar med skräp och lite saker som ska hit och städning där sen garaget som har massa skräp så imorgon blir det till tippen med massa. Förhoppningsvis så hinner vi svänga förbi nån sängbutik och kolla på säng också! Sen är vi klara med huset, kommer bli såå skönt.

Ingen bil har jag heller nu, min fina lilla vita blev såld igår. Så nu ska jag ha en lite mer familjebil där barnvagn och så får plats:) det lutar åt en subaru outback, med automat och backkamera 😘

Ska snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen, ligger vaken ganska mycket på nätterna så får inte så mycket sömn. Sover så dåligt nu, så är jätte roligt att nån granne spelar musik hela kvällarna och nätterna också så sömnen blir inte bättre för det... 😬










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0