erikslund

2014-10-30 @ 16:33:21
Sitter på jobbet nu, segaste tiden nu. Finns inget att göra....Igår var jag ledig så då åkte jag, mamma och nadja till erikslund och ikea. Mys dag med familjen. köpte lite på ikea, sängkläder till bebisens säng, jul kuddöverdrag, en stooor underbar elefant, sååå mjuk. kommer bli fin i vaggan sen:) ocj lite annat smått, hittade faktiskt en present till Marco också. inne på cervera, trodde aldrig jah skulle hitta nån julklapp till han. så svår kille att köpa presenter till. fick även bli en ammningsbh, mjukisbyxor och en tshirt till mig:)

ja justja, innan ikea så var jag hos barnmorskan, allt såg bra ut, lite lågt järnvärde bara.
















fick även hem fina barnvagnen igår. så den satte vi ihop:) så fin, en trille viper 4s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0