käärlek

2014-10-28 @ 15:27:30
Tänk att man kan känna så starkt för nånting som man inte ens träffat, läängtar så fruktansvärt nu. Vill att du ska växa klart nu så du kan komma ut så jag kan ligga och pussa på dig. Älskar att ligga och titta på min tjockis mage när du ligger där inne och bökar runt, så mysigt! Även fast du får mig att må skit ibland så är det såå värt det. Bara att känna att du rör på dig får mig att bli lycklig.

Är så fruktansvärt trött hela tiden, sover så dåligt på nätterna nu. Så känns ganska skönt att jag bara har 10 dagar kvar på jobbet. Men kommer säkert bli så rastlös, bara gå hemma och vänta på att januari ska komma. Fy tiden kommer gå segt. Tur det är jul snart så man håller sig lite sysselsatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0