V.31 (30+2)

2014-10-27 @ 15:57:42
Det känns så konstigt att kolla sig i spegeln nu för tiden, känns inte alls som att man är så tjock om magen som jag verkligen är. Blir som en chock när jag går förbi en spegel. haha! Börjar bli ganska jobbigt med en sån stor mage, speciellt när man ska ta sig upp ur soffan eller sängen. På onsdag ska jag bm igen:) nu blir det besök där varannan vecka, skönt o ha koll hela tiden på att allt är som det ska. sist jag var där så hade mitt blodtryck gått upp lite och hade lite äggvita i urinen, så hoppas att det inte blivit värre nu. Illamåendet börjar smyga sig tillbaka lite då och då, även huvudvärken.

Nu är det bara tre veckor kvar på jobbet och en vecka kvar tills vi flyttar till en provisorisk lägenhet i kolsva tills vi antingen hittar ett hus som vi vill ha eller så kanske vi bygger ett nytt:) Lutar mot det sist nämnda. Hittat ett perfekt nyckelfärdigt hus som jag vill ha, säkert alldeles för dyrt då allt är perfekt med det, en walk in closet som leder till ett stort badrum med bubbelpool i stora sovrummet.

Nuu kan tiden få gå liite fortare, även fast tiden gått väldigt fort. Men vill ha flyttat och gjort jul mysigt och så kan julen få komma, och sen kan det få bli Januari. Ne kanske ska börja skriva lite oftare.. känns som det behövs nu, så mycket saker inom mig nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0