Bäh

2015-04-22 @ 20:05:47
Igår så startade vi dagen med en härlig morgon promenad sen lekte vi och myste nästan hela dagen bara, idag tog vi en lång sovmorgon Themo vaknade vid sju sen gick vi och la oss igen vid nio, tänkte att han vaknar väl om 40 min eller så men nej, jag vaknar upp klockan elva och Themo sover fortfarande. Men bara för att jag ska gå upp och göra mig iordning så vaknar han såklart. När vi fixat oss och ätit lite så åkte vi med mor och Kim till Köping för att hämta upp Nadja och jag passade på att köpa en roller så jag kan måla. Vi åkte även och handla på maxi. Sen hem en sväng och sen vidare till huset där jag nyss kom hem ifrån, vi har kommit en bit nu, tapetserat klart överallt nu, börjat lägga golv o vardagsrummet. Så nu är det bara golv och en vägg i Themos rum kvar att måla. Började måla på den idag men måste riva bort ytterligare några lager tapet där... Så målade hans lilla dörr med griffeltavlefärg istället. 
Sitter hemma hos mor och väntar på mat, falukorv och pepparrotssås. Längesen man åt det! 


Gårdagens lilla buse 

Satte han i bumbostolen vid babygymmet så fick han sitta och leka, tror han gillade det mer än att ligga ner:) 


Alltid händerna i munnen nu, så jobbigt när han ska äta. Puttar bort flaskan med händerna och så börjar han skrika och stopp händerna i munnen.. Haha 



Mums gröt












Satte oss och åt donken vid ströbohög så passade på att gå upp för den också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0