Bilder

2015-04-02 @ 21:45:11

Var och hälsade på hemma hos Marcos farmor och farfar i söndags, sen hos hans far och mor. 


I måndags fick han bada :) 



Sen åkte jag, Nadja, mamma och mormor till Åsby hem och trädgård och lilla Themo då.

Fanns lite kycklingar där haha

Sen vidare till hälla för att äta en god ceasarsallad

Hahahah


Efter det så åkte jag, Marco och Nadja till Erikslund där jag handlade tre par skor, fyra tröjor och ett par byxor:) 


Efter att vi varit på BVC i tisdags så åkte vi först och sa upp lägenheten, snart bara en vecka kvar tills vi får nycklarna!!!  Sen åkte vi till Marcos mor och åt lunch :) 


En skön långpromenad 



Så trött och ledsen efter sprutan, mitt lilla hjärta ❤️

Glad dagen efter sprutan som tur är

Så jäkla drygt, Telia har tagit bort kanal 5 och lagt dit Disney Channel istället.. 






Köpte solbrillor till min snygging idag😎



Var tvungen att prova dom 😂😂😂😂


Varit och hälsat på Themos kusin Helmi idag, åkte sedan med dom till pickaboo i Fagersta. 


Blev detta och alldeles för mycket godis. 

Köpte även en fin body när jag var på stan med Maria och lilla Thyra idag:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0