Citronträd

2015-04-27 @ 21:55:49
Idag så åkte jag, Themo och mor till Köping för att handla kogödsel, hönsgödsel och planteringsjord, fick även med mig ett citronträd hem och två små physalis plantor. Vi åt även på greken, kycklingspett, pommes och tzatziki. vet bara inte vart gurkan i tzatzikin tog vägen haha!! Annars har vi inte gjort så mycket idag, planterat om gurkplantorna bara, sen det vanliga lek, gnäll, mat, byta kläder, sova och massa pussar och mys! Marco har varit sugen på risgrynsgröt ett tag nu så idag fick han äntligen laga det till kvällsmat, så gott med saftsoppa till! 

Nu ligger vi på soffan och kollar på film, ska snart gå och lägga mig så man orkar upp inatt och tidigt imorgonbitti, Themo har sovit i cirka en timme redan. Blir alltid så stressad när han har lagt sig för kvällen, att jag också måste gå och lägga mig så jag får den sömn jag behöver så man orkar med. Men men. Man måste ju ha lite kvalitetstid med sin man också :) 



Trött liten fis imorse :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0