Dopdag

2015-04-19 @ 06:23:01
Idag ska min lilla Knubbis döpas 😃 mycket och göra innan dess, hĂ€mta tĂ„rtor bada Themo och skrapa bort lite skorv, duscha sjĂ€lv och göra iordning sig, Ă„ka till skbg och hĂ€mta upp smörgĂ„stĂ„rtorna sen börja dekorera till fikat och packa med allt som ska med. Kommer bli en sĂ„n fin dag för min bebis, jobbigt att stĂ„ dĂ€r framme bara medan alla stirrar pĂ„ en haha. 

IgĂ„r sĂ„ Ă„kte vi till Köping för att handla dricka allt sĂ„nt till dopet, blev Ă€ven DN svĂ€ng in pĂ„ Kappahl, dĂ€r vi köpte tre par byxor och tvĂ„ pyjamaser till Themo, tvĂ„ favoritbyxor fick följa med hem i en större storlek :) sen in pĂ„ hm dĂ€r jag köpte en klĂ€nning och kavaj tills idag, hade tĂ€nkt o ha en blus och jeans först men sen hitta jag klĂ€nningen sĂ„ dĂ„ fick det bli det istĂ€llet.  

Åkte hem till mor för att fixa lite annat smĂ„tt till dopet :) sen en liten promenad till huset dĂ€r Marco och Fredrik höll pĂ„ att riva bort altanen sĂ„ dom kan drĂ€nera pĂ„ mĂ„ndag. 












TĂ€nkte inte pĂ„ att det var dragkedja... Mycket bĂ€ttre med knappar pĂ„ pyjamas. 


Just nu, Themo spydde ner bĂ„de mig han det första han gör pĂ„ morgonen! Haha. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0