❤️

2015-04-16 @ 21:28:05




Min kärlek till denna underbar lilla pojke är såå stor. Så sjukt att det finns så starka känslor, min fina son❤️ Mamma älskar dig. 

Börjar bli nervös för dopet som är på söndag, jobbigt att stå där uppe när alla stirrar på en haha! Men längtar också, speciellt till tårtorna ;) måste inhandla lite blommor och dricka o så sen. 
Idag så skrev vi äntligen på papperna till huset så nu är det vårat!!! Så sjukt kul att vara husägare nu:) speciellt när man har en bebis som kommer leka där ute, och plaska i en liten bebispool i sommar 😃 längtar så mycket. Vill att bebis ska bli lite större så han kan gå själv men ändå så vill man att han ska vara en liten liten plutt igen.  Marco är i huset nu med sin far och grejar, jag är dö trött och vill helst gå och lägga mig men måste vänta tills Marco kommer hem så vi kan äta.. Kyckling och massa brysselkål och beasås får det bli :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0