Gladfis

2015-04-28 @ 13:15:25
Nu har jag precis städat här hemma medan Themo sover. Det behövdes, så nu är det skönt att vara hemma när det är rent och fint. Håller även på att tvätta, man får tvätta två till tre maskiner varje vecka nu. 

Themo fick bada på morgonen efter att han ätit, han tycker så mycket om att bada, ligger där och sprattlar för fullt med benen och stänker vatten överallt. Så roligt att kolla på! Jag undrar om han har fått eksem från mig, han har röda torra prickar på magen och armarna som jag måste smörja flera gånger om dagen. Måste fråga om det på torsdag när vi ska till BVC. Undrar hur mycket han väger, han måste nästan väga över 8 kg nu. Han är såå tung. Min lilla Knubbis ❤️ 

Efter att Themo badat så passade jag på att gå ut och gå när Themo hade sin förmiddagslur, så himla skönt väder, kallt i luften men så skönt när solen värmer en. 

Themo har varit så glad idag än så länge ;) så himla roligt när han håller på och jollrar, skrattat och har sig. Han är så söt när man håller i han så tappar han nappen och så försöker han leta reda på den genom att borra ner ansiktet mot mitt bröst, ibland lyckas han faktiskt få in den i munnen. 


Så kissar han i vattnet direkt när jag tar kort, såg det inte förns jag kolla på korten haha! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0