Hehe

2015-04-09 @ 22:04:02


Igår så var vi till skinnskatteberg för att prata med prästen om dopet, när vi ändå var i skbg så åkte vi hem till Marcos farmor och farfar och hälsade på, alltid så trevliga även fast dom knappt kan någon svenska. Ganska skönt att slippa prata faktiskt ;) dom pratar ju bara finska haha. 





Vi var även och beställde två dop tårtor, ena kommer likna denna fast det kommer stå Themo istället för James :) och den andra tårtan ska ha en bild på lilla fisen❤️ 


Min lilla bebis börjar bli stor, vill sitta hela tiden nu haha, så söt. Försöker man "putta" ner han när han sitter i knät att han ska luta sig på mig så stretar han emot. 



Hämtade ut vår bumbostol idag, så nu får han öva o sitta lite i den:) så himla söt i den, ser helt ihoptryckt ut. Hahah, min lilla Knubbis. 


Fick även hem detta, man sätter det på hans fötter o armar så kan han leka med dom. 


Även en liten aktivitetsboll



Hahaha, Themos farmor köpte denna i Finland så var tvungen att testa den.


Mormor har stickat en liten larv :) 


Min vän Fia har ritat denna som ska få pryda Themos väggar i hans nya rum sen. 

Såå gott, åt detta både igår kväll och ikväll.


Lyxfrulle idag. 



Världens finaste son❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0