Påsk🐣

2015-04-06 @ 18:02:34

Detta låg i mitt påskägg som jag fick av Marco👍


I fredags så var jag och några andra mammor till Tabasco i Västerås och åt mat, jätte trevligt, mycke skratt. Planerade att vi skulle ha en drink och karaoke kväll nån gång:) 


Themo i lördags när vi åkte till hans farmor och farfar på påsklunch.


Marco använde sin nya ångmopp på mattan, mattan blev lite svartare haha


Såå gott! Trodde aldrig jag skulle gilla potatislåda, men nu har det blivit gott.



Themo fick ett litet påskägg av sin mormor. 

Mycke finare i verkligheten, i storlek 74 så om ett tag kan han ha dom :) 


Min lilla Knubbis ❤️


Mor och Nadja kom hit i på EM i lördags  , så åt lagade vi stek :) 


Themo i sin body som han fick av sin farmor i påskägg:) 


Så bra att han kan ligga och gunga medan man tränar lite:) 


Så himla skönt att ha gubben hemma nu, varit hemma i en vecka och två veckor kvar. 


gick över med godisresterna till mamma, hon blev inte glad hahah


Themo somnade vid 18 igår kväll så inatt vaknade han 4 och var pigg.. Haha tur han somna om vid halv 6. 


Promenad 



Vaknar alltid efter 30 min när man är ute och går, har man tur så ligger han där tyst. 



Fick bli xuan efter att vi varit och handla på Ica maxi.


Ville inte ligga själv eller att man skulle sitta ner med han så tillslut fick han sitta i bärselen, jobbigt att hålla i en liten Knubbis :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0