❤️sorgsen dag

2015-04-29 @ 21:55:34
Precis nattat Themo, så nu ligger jag också i sängen och ska strax sova brevid mannen i mitt liv❤️ Det gick så smidigt och lätt att natta han idag, la bara ner han i sängen och fick ge han nappen en gång sen skötte han sig själv, annars brukar det ta en stund, lite gnäll, gungade, hålla hand, spela musik osv. Marcos underbara farfar gick bort inatt, så det är en ledsen stämning här hemma ❤️ han var så snäll och trevlig, även fast han inte kunde så mycket svenska så försökte han prata med mig ändå, så tråkigt men skönt för han. Nu slipper han ha ont. Saknar han redan, lilla Alpo. 

Mamma fyller år imorgon så jag och Nadja överraskade henne med vår present idag, nya glasögon. Hon blev så glad och chockad. Nadja hade bokat en synundersökning åt sig och så sa vi till mamma att Nadja bara skulle dit och köpa linsvätska. Så när dom i kassan frågade om det var Nadja som skulle ha synundersökning så pekade hon på mamma och sa nej hon ska ha, hon blev så chockad och glad, min underbara mamma ❤️ 


Mormor var hit en sväng igår, så hon fick mata Themo med lite Mongopure, mumsigt! 



Så fick han lite gröt imorse, en riktig liten ätare. 



Så här får han ligga i badrummet medan  jag duschar, ibland går det bra ocj ibland inte haha. Man måste ta det rätta tillfället. 


Lunchade med mor och Nadja efter överraskningen. 







Så roligt att sitta i gåstolen och slå på alla saker 



Gick hem till mor en sväng på kvällen och kollade på ett avsnitt av lost :) 

Gooodnaatt nu snarkar mannen redan ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0