Trött

2015-04-18 @ 05:45:35



Mormor har stickat en capten Themo.

Igår så var jag och Themo på en lekträff,  Themo satt och stirra på dom andra bebisarna som lekte. Han var så nöjd, trodde att han skulle vara tjurig då han inte hade sovit någonting på FM Men nej han var så lugn, var väl roligt att titta på andra haha. Themo sov cirka en halvtimme från 06.00 till 15.30 igår, förstår inte hur han orkade hålla sig vaken. Han såg hur trött ut som helst så till slut fick han somna i gungan. Och sov hela kvällen, så vid 20 väckte jag han så jag skulle slippa gå upp inatt och höll han vaken till 22, han var så trött haha. 

Idag ska vi åka och handla dricka och sånt till dopet imorgon:) så trött nu, Themo somna precis så ska ta mig en lur jag också. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0