Tröttis

2015-04-24 @ 12:00:13

Igår fick det bli två promenader, en vid lunch tid med Nadja i en timme och sen en på EM i en timme, så skönt väder! Går inte att promenera mer än en timme åt gången med pluttisen, han blir så rastlös och sover så dåligt i vagnen. så tråkigt. 


❤️ 



Så gott med hemlagat mos, hade i morötter också, gottit! 


Inatt så vaknade Themo hundra gånger kändes det som, fick stoppa in nappen flera gånger sen åt han en gång. Så trött mamma idag, ska passa på att vila lite nu medan han sover här breve mig i sängen. 


Imorse när han skulle vila, valde att gå upp och fixa lite här hemma men nej då vaknar han efter en halvtimme bara för att jag inte ligger breve han och sover, han som sovit i två timmar när jag ligger breve. Mammas gosis ❤️


Måste plantera om mina gurk och tomat växter idag också. 


Mamma var hit en sväng också på förmiddagen. 



Så passade på att gå ner till källaren för att hämta upp gåstolen, så Themo fick provsitta lite i den en kort stund :) 



Så här ligger han nu brevid mig ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0