8 Månader

2015-08-31 @ 08:03:44
Kan inte förstå att tiden går så himla fort, min lilla bebis är redan 8 månader! Bara 4 månader kvar tills han blir 1 år. Min stora lilla bebis❤️ Som jag älskar dig. Det här har varit det jobbigaste 8 månaderna men även dom allra bästa månaderna, ibland har man bara velat släppa allt och försvinna när ingenting hjälper. Men bara ett leende från dig får mig att skina upp igen och glömma allt det jobbiga. Mitt huvud går redan i högvarv om ditt allra första kalas, vilka ska man bjuda, vad ska man baka, hur ska jag dekorera, vad ska du få i present osv.. Såå svårt. Vill göra ett stort kalas på din allra första födelsedag, även fast du inte kommer ihåg det så gör jag det och alla bilder! Planerar och planerar. Måste börja skriva ner allt jag kommer på så jag inte glömmer bort det :) i torsdag så var vi hos BVC, Themo väger nu 9,85 kg och är 72 cm lång. 



Themo sitter upp stadigt, kryper, vet vart lampan sitter. Frågar man vart är lampan så kollar han upp mot taket på lampan, kan säga mamma, sträcker ut armarna när man kommer nära han och vill att man ska ta upp honom, kan ställa sig upp om man håller i hans händer, sätter sig upp själv, äter smörgåsrån o sånt själv. Ja och massa mer:) 


Märker att han börjar bli mer och mer mammig, som när vi var på BVC så pratade BVC tanten med Themo så lutade han huvudet mot mitt bröst som han inte brukar göra, och igår när vi träffa på min moster så sträckte hon ut armarna för och se om Themo ville dit så vänder han sig mot mig och kramar mig och lutar huvudet mot mig. Såå himla mysigt ❤️ och ja går jag iväg från han så kan han bli ledsen, men det är bättre nu när han kryper för då brukar han följa efter mig vart jag går. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0