Fredag

2015-08-08 @ 08:48:55
Har en irriterande fluga som surrar omkring mig... Iallafall igår så startade Themo och jag dagen med en promenad, såå varmt men skönt. När jag äntligen fick Themo att somna hemma så städade jag, så drygt att golvet blir så skitigt direkt här.. Måste nästan dammsuga varje dag. Åt sen frukost i solen, satt inte länge men fick ändå lite färg. Innan jag var tvungen att duscha, pappa m familj kom på en snabb visit och tittade på huset :) fick en stor och fin altan blomma och Themo fick en liten traktor och ett tåg:) åkte sen till skbg och firade Marcos moster, åt smörgåstårta och tårta och hade det trevligt. Idag ska vi på bröllop! Marcos äldsta bror ska gifta sig på kolsva herrgård:) skönt att det är i kolsva kan man bara gå hem. Så Themo ska sova hos sin mormor idag. Themo står och gungar runt på alla fyra i sängen nu. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0