Krypa

2015-08-15 @ 11:37:38
Påminn mig om jag inte ska låta Themo vila i min säng på dagen när jag också vill vila en stund.. Nu ligger jag här och väntar på att han ska vakna haha. Kan inte lämna han i sängen själv för då kryper han ur sängen när han vaknar.. Det är ju så mysigt att sova breve han så man vill inte flytta han till sin.. 

Idag ska vi hem till mormor och morfar och äta kräftor, ska göra en räk och kräftsoppa och ta med också:) så gott!  

Igår så städade jag, gjorde ett stort lass med köttbullar så nu har vi i frysen, plockade vinbär och gjorde massa god saft, lekte massor med Themo som dessutom har lärt sig att krypa framåt nu!! Såå himla söt, han tar ett steg och så sträcker han sig o ser om han når leksaken som man lockar honom med och så tar han ett steg till. Han vinglar så gulligt också, ramlar lite men han ger sig inte:) min lilla gosefjus <3 








Justnu ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0