Livet på BB

2015-08-14 @ 22:13:22
Themo sover och Marco är hos sina föräldrar i skinnskatteberg, jag ligger på soffan och tittar på livet på BB, tänker tillbaka på min förlossning. Lider med dom på tv när dom har ont och kommer ihåg den enorma smärtan. Man vill göra det igen men ändå inte, nästa gång vill jag ha epiduralen mycket tidigare, fick den när jag var öppen 9 cm. Låg och skakade för att det gjorde så ont.. Funderar på om jag kanske ska skriva en Förlossningsberättelse sen. Så att man har kvar det. Ja vi får se. Eller så behåller jag det bara för mig själv:) 



Efter epiduralen, sån befrielse! Haha

Nån minut efter att han kom ut:) 
Kan inte förstå att han har varit så här liten<3 så himla söt❤️ 
Ser fortfarande likadan ut här;) haha ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0