Onsdag.

2015-08-12 @ 20:32:15
Godkväll! 🌸

Themo ligger och busar med sin jätte nalle, så himla gulligt.  

Idag har vi haft en fullspäckad dag, blev väckt av Themo 7.30 super trött! Vi eller jag har tränat idag, så skönt och jobbigt!   Medan Themo vilade så hjälpte jag Marco lite med bygget vid farstun, målade även byrån en fjärde gång och två stolar en andra gång. Sen lagade vi mat, kyckling i gräddsås, ris och massa broccoli, så lätt och himlans gott. Gjorde även mat till Themo idag, kyckling ris och broccoli, hans kyckling kokade jag i vatten med massa kryddor som timjan som vi hade i trädgården, basilika, vitlök. Första gången nånting som jag gjort själv dög, lite skeptiskt var han till att det var mer bitar i, men han åt  iallafall. 

Fick ta en liten paus i skrivandet så nu sover min lilla gosis❤️ ska snart lyfta över han till sin säng, men så mysigt att ligga kvar och bara titta på han. 

Ja som vanligt har jag dammsugit idag, Themo var sååå nyfiken så han följde efter mig överallt i gåstolen😅 nu kastar han iväg allting han får tag på haha. Plockade även lite svarta vinbär ikväll, satte Themo vi vagnen men det dög inte så länge så la han på en filt så fick han plocka gräs men dög inte heller så länge, så blev inte så mycket plockande så får fortsätta imorgon... Nä nu ska jag gå ner och hänga upp tvätt och titta på hur långt Marco och hans pappa har kommit med altanbygget, dom förbereder för taket nu:) 






Var och handlade på Ica maxi igår med mor och Nadja. 


Trött bebis igår som inte ville sova. 


Så krångla han upp och la sig i mitt knä❤️❤️💕 










😅😅😅😅😍





Solbrännan från hans glasögon😂😂❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0