Söndag-slappdag

2015-08-10 @ 09:15:30
Igår hade vi en skön slappar dag, behövdes lite efter lördagen;) även fast man inte är bakis så blir man seg av att dricka. Fick iallafall lite gjort igår, dammsög som vanligt.. Haha, vattnade alla blommor och plockade iordning, åkte och hämtade mitt saknade lilla hjärta ❤️❤️❤️ tänk att man kan sakna nån så mycket, men man behöver fylla på energi förrådet ibland så man orkar med allt gnäll som är nu;) haha, men mycket skratt är det också. Han har kommit in i en liten gnäll period nu, så jobbigt. Ingenting fungerar, säkert tänder och växtvärk. Började och plocka lite nere i gymrummet igår innan jag var tvungen och hämta bebisen. Vill göra iordning där nere nu, så gott det går än så länge. Tog även mitt första lilla träningspass där på promenadbandet, varvade mellan att gå snabbt och jobba, så skönt var det! Men väääldigt svettigt haha. Idag kanske mamma skulle komma förbi och sola, bada, leka, grilla och plocka vinbär. Marco har redan druckit upp all svartvinbärssaft jag gjorde så dags att göra mer nu:) 




La massa leksaker på tv-bänken så kan Themo gå runt i gåstolen och plocka med det:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0