..

2015-12-20 @ 18:07:07


Igår var det min tur att fixa "halv åtta hos mig", gjorde vitlöksbröd med tomat och persilja till förrätt, köttgryta med kantareller och pressad potatis och sen en moussetårta med browniebotten som blev så himla god. Så glad att Themo föddes den sista dagen på året så att jag fick lära känna dessa underbara människor💕 mycket skratt och prat som vanligt. Idag blev det en liten adventsfrukost hemma hos mormor, alltid mysigt. Åkte sen till Västerås för att handla lite, några julklappar och annat nödvändigt. Nu är Marco ledig i två veckor, underbart! Vilket innebär att jag kommer få lite sovmorgon ibland. 






Lite tilltugg








Nästa år måste vi ha en riktig julgran, så mysig stämning. I år får det duga med vår lilla julgran som bara får vara framme på julafton. Den står just nu färdig med kulor och krims på altanen 😅





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0