👇

2015-12-05 @ 23:02:54

Themos skjorta som han ska ha pĂ„ julafton 😍 hoppas den inte Ă€r alldeles för stor dĂ„ bara🙈 


AlltsĂ„ Ă„h varför lĂ€t jag mor klippa av mitt hĂ„r.. Haha sĂ„Ă„Ă„ fult nĂ€r man han toffs nu... 



Marcos pappa fyllde 60 Ă„r den 23:e november sĂ„ vi var ut och Ă„t i VĂ€sterĂ„s. 






Tjuvleker lite med sin julklapp🙊 


Lillabebisen 😅

Ledsen nĂ€r han inte fĂ„r komma in i köket 😃


💕









Haft ner ett pĂ€ron frĂ„n bordet och setat och gottat sig medan jag laga mat i köket.. Funderade pĂ„ varför det blev sĂ„ tyst och sĂ„ hittar jag han sĂ„ hĂ€r 😂




Hade en smash the cake fotografering i onsdags, lĂ€gger in bilder sen frĂ„n kameran:) 



Firat en kollega som fyllt 60 Ă„r med jobbet pĂ„ zorba:) trevligt att trĂ€ffa dom igen! 


SĂ„ mamma fick vara barnvakt en liten Stund tills Marco kom hem frĂ„n jobbet, sĂ„ hon gjorde en liten koja till themo😅



Nya fina Ă„kpĂ„sen😍 sĂ„ skönt att slippa krĂ„ngla med overall. SjĂ€lvklart fĂ„r han ha overall pĂ„ sig ocksĂ„ nĂ€r blir riktigt kallt ute. Och bara för jag köpte en pulka sĂ„ Ă€r snön borta haha!! 





Goda makaroner fick 👍 av Themo 😃





😂😂😂😂


Gjorde julgodis hos mormor idag med syster, och kusinerna. 


Trillingnöt med daim i, sĂ„ gott! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0