Alla hjärtans dag❤️

2015-02-14 @ 11:11:53
Idag är det 1 år sedan en av de bästa dagarna i mitt liv var, när jag och världens bästa person blev en❤️ Mannen i mitt liv som jag ska leva med tills jag blir en skruttig hängig gammal tant. Som är pappa till min fina son, som gör mig till världens lyckligaste fru och mamma. Jag älskar dig Marco Tarkka!❤️ 

Min morgon har jag spenderat med den lilla pojken i mitt liv:) världens finaste son, som nu ligger och snarkar bredvid mig i sängen❤️ igår så spenderade vi eftermiddagen/kvällen hemma hos min mamma där vi kollade på outlander och åt pannbiff med massa morötter sås, potatis och lingonsylt, så gott!!! Sen gick jag och lilla gossen hem och sov, tror han var ganska glad inatt varje gång han skulle somna om efter att ha ätit när han låg och log och kollade på mig innan han somna :) såå mysigt. Han fick sova bredvid mig hela natten då Marco sov på hotell i Eskilstuna efter en ute kväll, annars brukar Themo sova i sin lilla vagga. Nån gång har han fått somna i vår säng men sen resten av natten i sin säng och sen får han komma över till mig på morgonen när pappa åker och jobbar :) 

Ikväll så ska mannen och jag ut och äta på gillet och sen gå på bio, mysigt! Themo ska få sova hos sin mormor :) kommer bli sååå skönt att få sova hela natten och få sovmorgon imorgon😃



Mormor/gammelmormor och Themo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0