Myskväll ❤️

2015-07-09 @ 23:07:09
Haft en sån underbar och mysig kväll med mina två pojkar. Themo gick och la sig strax innan sju. Men vaknar sen vid 8 och vill ha lite mat och inser väl säkert att vi sover ju inte så varför ska han sova. Han var trött men ville inte somna om. Så han fick följa med ner och kolla på film, eller ja han lekte. Inger gnäll bara massa leenden och skratt. Min underbara bebis. Älskar dig så! Satt i mitt knä ett bra tag och lekte innan vi nu gick och la oss. Åt den nya vulkan pizzan idag från kolsva pizzeria. Ingen höjdare, inge ost på pizzan bara tomatsås och pålägget, som bara champinjoner.... Ja. Ändrar om den lite så blir sen säkert jätte god när man är sugen på pizza och kebab. 

Nä nu ska vi sova så vi orkar med morgon dagen:) 


Themo körde på min stora vas idag så den gick sönder. Tänkte lite innan att jag måste flytta undan den nu. Men det hann jag inte.




Jag dör så söt unge jag har!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0