Nya leksaker

2015-07-28 @ 12:24:10
Igår så följde vi med Nadja när hon skulle köpa en dammsugare i Västerås, passade på att åka till toys'rus också. Så Themo fick lite nys leksaker :) ett bollhav, nån trumsak och en boll som ska göra så han vill krypa efter. 

Themo ligger och sover nu, gjort det i två timmar. Så jag har hunnit dammsugit och torka golven och plockat iordning här hemma, förberett maten så att den bara är att stoppa in i ugnen ikväll. Mos och köttfärspaj. Så gott! Har även hunnit tagit en snabbdusch. Ska gå hem till mor lite senare och äta blåbärspaj:) hoppas det inte spöregnar så man kan gå, tar ju bara tio min dit. 






Den låter och rullar runt lite. 



Elak man jag har, sätter Themo på mina axlar så att kan sitta och dra mig ihåret. Gör ju inte lite ont.. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0